Амбулатория за специализирана медицинска помощ – индивидуална практика за специализирана медицинска помощ – АГ болести, онкология.

• Профилактика и скрининг на предраковите и раковите заболявания на шийката на матката, тялото на матката, яйчниците, вулвата и гърдите.
  • Консервативно лечение на миома на матката.
  • Лечение на ендометриоза (шоколадови кисти) консервативни методи и препарати – гестагени и гонадотропини – релизинг хормони – агонисти.
  • Профилактика на безплодието предизвикано от шоколадовите кисти (ендометриоза).
  • Лечение на трудно лечимо безплодие.
  • Профилактика и лечение на “ранички на маточната шийка”. Обгаряне на “ранички”.
  • Профилактика и лечение на “бяло течение” причинено от хламидийна, гъбичкова и кокова инфекция.
  • Предпазване от забременяване (контрацепция) и поставяне на спирали.
  • Ехографии (видеозон) на коремните органи, матката, тръбите и яйчниците.
  • Профилактика и скрининг на рака на гърдата и матката, ехография на гърдата.
  • Консултации и гинекологични операции.
  • Консултации и оперативно лечение на рака на матката, на шийката на матката, на яйчниците и вулвата.
  • Възможност за консултации и провеждане на лечение (консервативно и хормонално), от съвременни екипи с чужди специалисти (американски, немски и австралийски) професори.
  • Профилактични прегледи на гърдите и гениталите на жени от цялата страна, ранно откриване и диагностициране на раковите и предраковите заболявания.
  • Проследяване на бременността, грижа за бременната жена и подготовка за раждане.
  • Лечение на онкологичните заболявания с имунотерапия (интерферонови медикаменти и ваксини против рака).
  • Лечение с медикаменти водещи до обратно развитие (стопяване), на шоколадови кисти, миоми, ракови заболявания и метастазите им.
  • Фитотерапия и билко лечение.
Амбулаторията предоставя професионализъм, дискретност, високо качество на онкогинекологичната хирургия, конфорт, уют на европейско ниво.
по клинични пътеки на НЗОК
От страна на чуждите специалисти участват проф. N. Hacker – от Кралската болница за жени в град Сидни – Австралия, и проф. H.H. Allen – от Университета в Западно Онтарио и Раковият Център в град Лондон.
Прегледите и консултациите се провеждат в луксозна обстановка със супер съвременна апаратура.
Възможност за консултации и провеждане на клинични конференции в чужбина за по-точна преценка на по-нататъшния подход и лечение на онкологично болни.